CD-ROM – från Odla.nu Perenner och Lökväxter

Odla.nu säljer en CD-skiva med perenner och lökväxter för 259:- inkl moms och drakt.

CD-ROM om perenner och lökväxter

 

Totalt beskriver programmet ca 1000 olika arter och sorter, varav drygt 800 återges med stora inspirerade färgbilder.

 

Vad tror ni?

Man vill ju gärna testa en testversion innan man köper.

2 responses to this post.

  1. Posted by karlhannah on juni 29, 2006 at 1:28 e m

    Nja
    säkert användbart men jag föredrar en bok att sitta och bläddra i. Om den även hade typ ritprogram där man kunde planera sin trädgård skulle jag vara sugen men nej jag håller mig till min favoritbok.

    Svara

  2. Posted by diana61 on juni 29, 2006 at 1:46 e m

    Håller med
    Tycker att böckerna är trevligare att bläddra i, så jag lär ej köpa denna.

    Svara

Kommentera

