Fotat lite i trädgården idag.

Fotade lite i trädgården idag så jag tänker bjuda på lite bilder.

Forget me not

Svarta och vita tulpaner (Queen of Night och Snowstar).

Och en jag tog den 29:e

Orange/grön tulpan ”Artist”

Rosa/grön Tulpan ”GROENLAND”

7 responses to this post.

  1. Posted by Jacky on maj 31, 2006 at 2:51 e m

    Läckra
    Åhhh så härliga tulpaner. Har du inga rådjur hos dej??
    Mina tulpaner knycker dom så fort de kommer opp

    Svara

  2. Posted by diana61 on maj 31, 2006 at 3:04 e m

    Inga Rådjur här inte
    Nej du Jacky, inga rådjur här inte🙂Ändrad av diana61 den 2006-05-31 klockan 3:04 PM

    Svara

  3. Posted by Lilo on maj 31, 2006 at 4:09 e m

    Vilka underbara tulpaner
    De svarta och vita tillsammans var ju urläckert.

    Svara

  4. Posted by diana61 on maj 31, 2006 at 5:54 e m

    Svarta och vita tulpaner
    Tack Lilo, det blev som jag hade tänkt mig i höstas. Ett svart hav av tulpaner med vita svävande ovanför dom😉 Kul när det blir som man tänkt sig.

    Svara

  5. Posted by Lindisen on juni 1, 2006 at 1:53 f m

    gillar verkligen
    de svarta och vita tulpanerna ihop! väldigt stiligt *inspirerad*

    Svara

  6. Posted by maloppa on juni 1, 2006 at 5:28 f m

    Måste bara…
    …instämma med föregående, va otroligt läckert det var med svarta o vita ihop. Jag har ju helt snöat🙂 in på vita men kanske man ska bryta av med något annat, den längst ner var ju inte helt fel heller…

    Svara

  7. Posted by diana61 on juni 3, 2006 at 2:40 e m

    Tulpaner
    Maloppa, den Rosa/grön Tulpan "GROENLAND" är underbar, jag kommer att köpa fler av den i höst + den som är grön/vit "Spring Green". Även den som är Orange/grön "Artist" kommer jag att köpa fler av.

    Svara

Kommentera

