Förlängningen klar!

Vi har idag avslutat förlängningen av ”parad rabbatten” och planterat upp dom. Jag måste säga att jag är himla nöjd med dom. Vi behöver mer täckbark för det räkte bara på ena sidan. Vi skall ner till Halland (Steninge Vandrarhem) i morgon och stanna två nätter där. Jag skall uppleva mitt sommarkollo igen som jag spenderade två gånger i just detta numera Vandrarhem. Men när vi kommer hem så skall vi köpa tre säckar till så att andra sidan också får sin bark.

4 responses to this post.

  1. Posted by lotza on maj 31, 2006 at 2:42 e m

    Jättefint,
    tänk sedan när allt blommar, det skall bli kul att se på bild! Täckbark är både fint och effektivt, håller undan ogräs och håller kvar fukten och dessutom luktar det så gott =)

    Svara

  2. Posted by diana61 on maj 31, 2006 at 3:09 e m

    Täckbark
    Håller med om att det luktar gott och det ser jättefint ut när det är nylagt.

    Svara

  3. Posted by Lilo on maj 31, 2006 at 4:07 e m

    Blev ju jättebra
    Hoppas vi får se lite bilder senare i sommar när det vuxit upp ordentligt.

    Svara

  4. Posted by diana61 on maj 31, 2006 at 5:52 e m

    Long Borders
    Lilo, det kan du räkna med!🙂 Jag fotar trädgården nästan varje dag för att hänga med allt som händer i rabatterna, så det lär komma bilder.

    Svara

Kommentera

