Förändringar i trädgården har börjat.

Då har man satt igång med att föränga rabatterna men vi fick bara till den ena sidan innan regn och åskan kom. Men så här ser det ut nu.

4 responses to this post.

  1. Posted by MmeKnorr on maj 28, 2006 at 4:21 e m

    Det blir jättebra!
    Tycker du gör rätt i att förlänga rabatterna, det är så fint med den där gången med blommor på sidorna!

    Svara

  2. Posted by buddha on maj 28, 2006 at 4:56 e m

    Det blir nog jättefint!
    Jag önskar att jag också hade en gång upp till min entré istället för en trappa som leder rakt ut på trottoaren. Får väl anlägga en paradrabatt någon annanstans. Din ser jättefin ut och breddningen och förlängningen ser gôrbra ut. Ska bli kul att se den fylld med alla blommor sedan, du har ju en hel del som ska ut ju!

    Svara

  3. Posted by maloppa on maj 29, 2006 at 2:43 f m

    Oj, oj
    Inser att jag måste hem o kantskära mina rabatter så de också blir fina. Det blev jättebra att förlänga som du visade förut. Kommer bli en prunkande alle i sommar….

    Svara

  4. Posted by diana61 on maj 29, 2006 at 4:32 f m

    Förlängningen
    Tack MmeKnorr.Jag hade andra planer förra året men jag skrotade dom och därav att det blir denna förlängning istället.

    Buddha:
    Jo du, jag har en hel del som skall ner i backen så jag ser verkligen fram emot att få iordning dessa förlängningar🙂

    Maloppa: Jag hoppas verkligen att blommorna kommer att göra sin rätt i sommar för alla som jag planterade förra året (första året) har vuxit till sig så det knakar i år. Ändrad av diana61 den 2006-05-29 klockan 4:34 AM

    Svara

Kommentera

