Beställt perrenner från Odla.nu

Kunde ej låta bli igen. Tänk att köpfingret inte kan hålla sig i styr, utan måste klicka i en massa beställningar. Detta blev resultatet.

 

DIN BESTÄLLNING:
Datum:2006-05-25 19:21:35
 
Antal Beskrivning Á pris Summa
1 Alunrot – Scarlet Flame 3 st 
1 Anisisop – Black Adder 3 st  
1 Fackelblomster – Robert 3 st  
1 Julros 3 st  
2 Jätteprästkrage – Christine Hagemann 3 st 
1 Kärleksört – Purple Emperor 3 st 
1 Klockvippa – Bridget Bloom 3 st 
1 Blodnäva – Tiny Monster 3 st  
1 Praktbinka – Darkest of All 3 st 
1 Strandveronika – Pink Damask 3 st 
2 Temynta – Scarlet 3 st  

2 responses to this post.

  1. Posted by lotza on maj 31, 2006 at 2:44 e m

    Känner igen mig,
    man skall bara titta och sedan är det som förgjort – bara att klicka på, Odla.nu har faktiskt bra priser och bra kvalite på det man köper, mina sticklingar jag fick i går var jättefina och nävorna jag köpte tidigare (fick en rot) har tagit sig jättebra.

    Svara

  2. Posted by diana61 on maj 31, 2006 at 3:06 e m

    Odla.nu
    Jo jag har beställt från dom i höstas och alla deras har kommit upp och blivit fina.

    Svara

Kommentera

