Just hemkommen från Billbäcks Plantskola!

Vi har varit på utflykt idag, nämligen en resa på 18 mil för att handla på Billbäcks Plantskola. Vi kom hem med 6 brätten med sommar blommor och perenner med även gräs. Min man handlade för dryga 300:- och jag för lite drygt 1300:- . Nu står dom på altanen och väntar på att regnet skall sluta så att dom kan komma ner i backen.

2 responses to this post.

  1. Posted by lotza on maj 25, 2006 at 1:28 e m

    Det var väldans
    vad ni har handlat, visst är det kul att köpa blommor, du är som mig, köper först och tänker sedan – "var skall jag ha de då?" Konstigt nog så har man alltid plats för det man inhandlar, jag tror det är det undermedvetna som har lagrat var "luckorna" i trädgården finns och när man står i handelsträdgården och ser en vacker växt och vill ha så tar man den för att det undermedventa "slår till"… tror ni inte att det är så? =))

    Svara

  2. Posted by diana61 on maj 26, 2006 at 2:09 f m

    Handlat igen!
    Jo jag tror nog att det är spm du säger. Man vet att man har en massa luckor så man handlar för att fylla upp dom. Sedan med att man har ett undermedvetande som håller koll på luckorna kan nog vara sant det med😉 eller ? Men har man ej plats så brukar man alltid finna plats.

    Svara

Kommentera

