Handlat igen! – Cornus

Jag har varit ifarten igen med köpartarmens sugande  Jag har köpt två gulbladiga Cornus. En underbar buske som jag just nu ej vet riktigt vart jag skall plantera. Men jag brukar finna plats för mina plantor. Men först så måste det sluta regna!!

2 responses to this post.

  1. Posted by lotza on maj 26, 2006 at 1:38 f m

    Blev nyfiken på busken Cornus,
    när jag tittar på nätet ser jag att det finns olika färger på blommorna, vilken färg har dina på blommorna?

    Svara

  2. Posted by diana61 on maj 26, 2006 at 2:18 f m

    Cornus
    Har ingen aning faktiskt för jag köpte den för bladens och grenarnas färg, men jag antar att blommorna är vita. Men jag skall kolla upp saken och återkomma med svaret.

    Svara

Kommentera

