Regn och åter regn!

Nu har det regnat i tre dagar och jag är ganska trött på det. Inget kan man göra i trädgården och ogräset stormtrivs nu. SUCK! …. sniglarna med för den delen. Nåja, man får väl pyssla med annad under tiden då antar jag så som att städa i huset. Inte lika kul visserligen.

 

På morgonmötet på ”praktiken” igår så meddelades det att en special beställning hade kommit av rosor, så jag blev himla glad och hoppades att det skulle vara mina Alan Titvhmarsh rosor jom jag beställt, men så var det ej. Så jag får nog vänta ett tag till på dom.

Kommentera

