Mera nytagna bilder

Här kommer lite mer nytagna bilder från trädgården, för nu händer det en hel del i rabatterna.

Jag är svag för blått, lila och svart i trädgården så jag kunde ej låta bli i höstas att köpa lila tulpaner. Jag vet redan att jag kommer att köpa mer av de lila i höst igen för att fylla ut på flera ställen och då även oranga tulpaner som motpol till dom.

2 responses to this post.

  1. Posted by lotza on maj 17, 2006 at 1:25 e m

    En härlig färgkombination!
    med lila och orange – urläckert! Jäkla rådjur säger jag bara, annars hade jag härmat dig =)

    Svara

  2. Posted by diana61 on maj 18, 2006 at 1:14 f m

    Tulpanerna
    Tack Lotza!
    Jo dom där rådjuren är inte roliga att ha med att göra i trädgården. Har sådan tur att deras väg korsar ej vår tomt utan det är de sista husen på andra sidan järnvägsspåret som får dom (Svårt för dig att veta hur långt ifrån det är men ca:15 min gånväg from oss). Så jag är glad att jag kan ha tulpanerna orörda.

    Svara

Kommentera

