En ny DVD till samlingen.

Då har det tillkommit en till DVD till samlingen. Min man hade beställt denna i hemlighet som en liten present. Så rart av honom. Innuti fodralet medföljde en påse blandade solrosfrön. KUL!

98 min speltid. Har ej tittat på den ännu så jag vet ej om den är bra eller ej. UPPDATERING: Den är helt ok! Många bra tips.

2 responses to this post.

  1. Posted by Virrevarv on maj 3, 2006 at 2:06 f m

    Var hittar din man sådana bra filmer?!
    Har du flera trädgårdsfilmer? Vad heter dom? Dom kan ju vara perfekta att beställa till vintern när det snöar och blåser som värst ute!

    Ha det så bra idag!

    Svara

  2. Posted by diana61 on maj 3, 2006 at 12:41 e m

    Trädgårds DVDn
    Jag köper dom från internet. Finns många ställen som har dom så det är bara att leta upp den billigaste innom EU så man slipper Tullavgiften😉
    Jag har just postat alla mina trädgårds dvd filmer så du kan se vilka jag har just nu, men det kommer hela tiden fler. Min man kanske kommer hem med flera nu när han åker över för att hälsa på sin familj där.

    Svara

Kommentera

