Fantastiska tips för att få fler plantor gratis!

Ni som ej kan se BBC Gardener's World på TV kan se delar av det på nätet på deras hemsida, och jag vill dela med mig av dessa i mitt tycke fantastiska tips. Här är filmsnutten som visar tre tips varav jag gillar två av dom.

2 responses to this post.

  1. Posted by lotza on maj 2, 2006 at 6:55 f m

    Bra tips av dig,
    jag har oxå tittat på BBC Gardening´s hemsida (som du har lagt som länk på din sida) och tittade då på dessa filmsnuttar – bra ideer och det bästa är att dom visar hur man gör och inte bara visar färdigt resultat =)

    Svara

  2. Posted by diana61 on maj 2, 2006 at 12:03 e m

    BBC Garderner's World
    Lotza: Kul att du gillade tipset. Jag ser varje avsnit av detta program och tycker att det är det bästa trädgårdsprogram som finns. Som du säger dom visar hur man gör alla smarta saker och inte de färrdiga resultaten.

    Jag gillade växtstödet dom också har en filmsnutt på. Jag blev så arg efter att ha sett det för att det var så himla enkelt. Tänk om man tänkt på det tidigre istället för att köpa dom för dyra pengar.

    Svara

Kommentera

