Drivbänken spirar!

Så här ser mitt innehåll ut i min drivbänk så jag skall nu snart ut och plantera dom.

5 responses to this post.

  1. Posted by Malla on april 30, 2006 at 8:02 f m

    Vilken fin drivbänk!
    Vad har du för spännande plantor däri? Är det liljor av något slag?

    Svara

  2. Posted by ameliawatson on april 30, 2006 at 11:56 f m

    Snygg
    En sån drivbänk skulle man ha.
    Var har du hittat den?🙂

    Svara

  3. Posted by diana61 on april 30, 2006 at 12:42 e m

    Min "blommande" drivbänk.
    Den innehåller massor med olika liljor (för jag älskar liljor), regnbågs lupiner, liljekonvaljer. Jag har två av denna bänk och min man köpte dom till mig från Clas Olsson. Dom kostade runt 400:-Ändrad av diana61 den 2006-04-30 klockan 12:43 PM

    Svara

  4. Posted by Virrevarv on april 30, 2006 at 12:47 e m

    Vad roligt att se dina drivbänkar!
    Jag såg ju dom tomma när du fått dom. Dom verkar ju fylla sitt syfte! Visst är det underbart när det spirar?

    Ha en trevlig valborg!

    Svara

  5. Posted by diana61 on april 30, 2006 at 2:02 e m

    Drivbänkarna
    Virrevarv: Jo dom är verkligen bra och jag är jättenöjd med dom.

    Svara

Kommentera

