Fotat lite i trädgården idag.

Jag fotar varje dag i min trädgård (till 99%) för att hålla koll på vad som händer och idag var det lite extra kul, så jag tänkte dela med mig lite.

4 responses to this post.

  1. Posted by buddha on april 26, 2006 at 5:03 e m

    Va härligt det ser ut!
    Ni har kommit så långt fram med våren där nere. Här är fortfarande tjälen kvar ett par decimeter ner i marken och varken narcisser eller tulpaner är på väg att slå ut. Faktum är att man inte ens ser några knoppar. Längtar så tills sommaren nu!

    Svara

  2. Posted by diana61 on april 27, 2006 at 1:14 f m

    Här blommar det
    Din stackare! Men våren kommer snart till er med skall du se. Bönderna var ute på åkrarna i måndags för första gången så jag skall plantera mina lökar mm nu till helgen som jag köpte på Mässan. Men vet ej om jag skall vänta lite mer med löjtnantshjärtat som redan blommar i garaget. Får se hur vägret är i helgen.

    Svara

  3. Posted by lotza on april 27, 2006 at 6:38 f m

    Orubricerad kommentar
    Härliga knoppar på tulpanerna, hoppas du inte har rådjur, jag får använda hönsnät om jag skall få någon knopp kvar…

    Svara

  4. Posted by diana61 on april 27, 2006 at 12:58 e m

    Inga rådjur
    HAr inga problem med rådjur🙂

    Svara

Kommentera

