Svenska Flaggan blommar

Här har jag planterat Svenska flaggan med krokusar och jag hoppas de blå hinner ikapp de gula så att man kan se att det är en Svenska flagga! .

6 responses to this post.

  1. Posted by Helny on april 16, 2006 at 4:43 e m

    Heja Sverige!
    Vilken kul idé att plantera flaggan med krokus. Här i stan vid stadshuset brukar de plantera svenska flaggan i penséer till Valborgsmässoafton.

    Svara

  2. Posted by diana61 on april 17, 2006 at 4:12 f m

    Svenska Flaggan blommar
    Att plantera med Penséer tror jag blir dyrare äm krokus men det är säkert mycket finare.

    Svara

  3. Posted by Anonymous on april 20, 2006 at 4:28 f m

    Wow så läckert!
    Vi hoppas på att få se fler bilder av din flagga!

    Vilken underbar idé.

    //Fia

    Svara

  4. Posted by diana61 on april 20, 2006 at 11:36 f m

    Svenska Flaggan blommar ytterligare
    Tack Fia! HAr just lagt in en uppdaterad bild av den.

    Svara

  5. Posted by Hannele on maj 4, 2006 at 1:12 e m

    Flagga!
    Vilken underbar idé, det vill jag nog härma.
    Minns ett år, köpte färdig förpackning med "20002 som mönster.

    http://hannelesparadis.blogspot.com/

    Svara

  6. Posted by diana61 on maj 4, 2006 at 3:29 e m

    Flaggan
    Tack Hannele!
    Jo jag satt på slutet med några gula och böå lökar över och viste ej vad jag skulle göra med dom, och så kom jag på att göra flaggan av dom. Nöjd vart jag faktiskt! Skall även försöka med Engleska (Den är vit och röd och ser tvärtom den danska) flaggan också till nästa år för min man är från England.

    Svara

Kommentera

