Det växer för fort i garaget!!

Har varit nere i garaget och det växer så det knakar där nere! Alla läkar och knölar mm som jag inhandlade på mässan vart jag tvungen att stoppa i krukor för många hade reda gott om grodd redan och nu när dom varit i garaget i sina krukor så växer som av bara sjutton. Liljor, löjtnants hjärta, liljekonvaljer, lupiner, fackel lilja…. Vad skall jag göra? Skall jag ta ut liljorna nu och låta dom stå i sina krikor eller skall jag låta dom stå kvar i garaget? Eller kan jag stoppa allt i drivbänken? Eller skall jag hålla på och ta dom ut och in hela dagarna? JAg behöver råd av er som kan detta bättre än mig. Jag vill ju inte att allt skall blomma i garaget innan det är dags för som i trädgården.

Så här ser dom (några av dom) ut nu idag.

Kommentera

