Har funnit en saknad lilja

Jag håller på och försöker få tillbaka enhel del av de plantor vi hade på landet och som vi ej kunde ta med oss när vi sålde det för att köpa detta hus.

Jag Har försökt att få tag på en djupt röd lilja med svarta prickar som jag älskar, men blandade tydligen ihop namnen på två av de röda liljorna jag satte på landes. Jag trodde hela tiden att den hette Crimson Pixie men det visade sig vara fel utan det var ‘America’ den heter! TJOHOO!! den köpte jag ju på Mässan för min man såg den och sade att närmare än så kan du ej komma den. Och han hade ju helt rätt, för det var ju den det var.

Så här är en bild av skönheten när den blommade på landet.

One response to this post.

  1. Posted by Jazzig67 on april 3, 2006 at 4:20 e m

    Orubricerad kommentar
    Otroligt vacker!!!

    Svara

Kommentera

