Trädgårdsmässan i Älvsö

Jag har varit på min första Trädgårdsmässa och det var så himla kul. För mycket folk men det beror på att allt var i en hall. Hade nog varit bättre om dom spridit ut det lite så att man fick andrum mellan montrarna. Jag kom hem med en hel del lökar, mest liljor  och spenderade 980:- Jag skall nog spara mer pengar till nästa års mässa för nu vet jag vad som kan finnas. Höjdpunkten var att jag äntligen fick tag på min ARENA lilja som jag letat efter i två år, så jag köpte 6st av dom.

Är den inte underbar ?

Här är några bilder som jag tog.

Jag gillar dessa plattor.

Denna vatten skulpur gillar jag skarpt.

VÅR!!

2 responses to this post.

  1. Posted by Kerstin on mars 27, 2006 at 4:20 f m

    Du missade Viktoriahallen
    I Viktoriahallen direkt till vänster höll alla blomstersällskape till. Där kunde man köpa plantor och fröer till helt andra priser. Du hittar dem nästa år.

    Svara

  2. Posted by diana61 on mars 27, 2006 at 11:56 f m

    Missade Viktoriahallen
    Tack för informationen. Då skall jag se till att jag INTE missar den hallen nästa år.Ändrad av diana61 den 2006-03-27 klockan 11:56 AM

    Svara

Kommentera

