stackars drivbänkar!

Nu står båda mina drivbänkar ute på altanen men om det inte slutar att snöa snart sä försvinner dom under snön. Jag vill kunna börja använda dom men om det inte blir lite varmare nu så lär det dröja innan jag får användning av dom.

One response to this post.

  1. Posted by lotza on mars 17, 2006 at 7:02 f m

    Drivbänk
    Ser att vi har samma drivbänk. Jag har aldrig testat drivbänk förut men tänkte prova nu i vår. Har en fundering om att sätta ut mina frösådder i den så fort det blir lite varmare. Tror att jag bygger en "grund" av gatsten. När frösådderna är utplanterade tänkte jag plantera majs (får tjuvstarta inne) och när de kommit igång tar jag bort drivbänken och har "grunden" kvar. Om bara snön kan försvinna…

    Svara

Kommentera

