Våren kommer!!

Blev alldeles till mig igår när jag såg detta efter husväggens södra sida. Är det inte helt underbart??

2 responses to this post.

  1. Posted by Kerstins on februari 28, 2006 at 7:19 f m

    Snö och sol
    Så förhoppningsfulla löften om en snar vår har jag inte hos mej. Här ligger snövallarna meterhöga efter all skottning och nån meja har jag inte märkt än. Men tålamod, tålamod… Det kommer, jag bor ändå i zon 2.

    Svara

  2. Posted by diana61 on februari 28, 2006 at 12:21 e m

    Orubricerad kommentar
    Jag bor i zon 3 och här ligger snön meterhög efter plogningen här med. Men denna vägg är i söderläge så den blir varm fort och det är ju just det som dragit igång dom. Men man blir ju lyrisk när man ser det. Lite längre bort i rabatten tittade även vad det ser ut som även krokusar upp. Dom kom fram lite senare när snön smält lite till🙂

    Svara

Kommentera

