Drivbänk !!

Nu har jag satt ihop den för att se att inget är trasigt eller att något fattas. Den var större än vad jag först trodde och jag är jätte nöjd med den. Jag har redan bett min man om att köpa ut en till.

Min man kom hem igår med en present till mig. Han såg den och kunde ej låta bli att gå förbi den för han vet att jag vill ha det. Är han ej rar?

6 responses to this post.

  1. Posted by Anonymous on februari 25, 2006 at 5:41 f m

    andré
    Jag såg en sådan i tidningen idag- ser ju verkligen fin ut! Ser fram emot kommande rapporter om den!

    http://blog.dalang.se

    Svara

  2. Posted by Virrevarv on februari 25, 2006 at 9:33 f m

    Var hittade han den?
    Vad kärt av sambon, det är inte konstigt att man älskar dom, desto konstigare är det kanske att dom står ut med oss? *skrattar* Var köpte han den? Den ser ju jättefin ut! Ha en trevlig helg!

    Svara

  3. Posted by diana61 on februari 25, 2006 at 10:20 f m

    Drivbänken.
    Jag kan tala om nu efter att ha satt ihop den att det ser mycket lovande ut. Den är större ön vad jag trodde och jag har redan bett min man att köpa ut en till på måndag.

    Svara

  4. Posted by diana61 on februari 25, 2006 at 6:15 e m

    Drivbänken är köpt på
    Clas Ohlson 400:-

    Svara

  5. Posted by Virrevarv on februari 26, 2006 at 3:04 f m

    Clas Ohlsson!
    Tänk det har jag missat helt, detta måste helt klart tittas närmre på! Tack ska du ha!

    Svara

  6. Posted by diana61 on februari 26, 2006 at 4:00 f m

    Clas Ohlsons drivbänk
    Håll till godo Virrevarv ! Kul att jag kunde erbjuda något intressant.Ändrad av diana61 den 2006-02-26 klockan 04:00

    Svara

Kommentera

