Frö pärm

Då har även jag tillverkat en fröpärm och jag håller nu på och dekorerar den så den blir fin och passar ämnet

Hur förvarar ni era frön ?

2 responses to this post.

  1. Posted by buddha on februari 25, 2006 at 5:04 f m

    Fröpärmen
    Jag förvarar mina fröer precis så som du gör det. Tyckte det var ett alldeles utmärkt sätt att förvara fröer på efter att ha sett det i Lindas trädgårdsblogg.

    Svara

  2. Posted by Virrevarv on februari 25, 2006 at 9:37 f m

    Vad tjusigt!
    Jag förvarar mina frö i ett något kaosartat system men det funkar än så länge… Jag har fröpåsar med bilder på i en låda och små påsar som jag fått när jag köpt frö på Tradera och sådana som jag samlat sälv i en annan låda. Det funkar som sagt men det är väl bara en tidsfråga innan jag måste ha ett annat system, det verkar ju toppen att ha i en pärm. Lättöverskådligt!

    Svara

Kommentera

