Mer frön från Englad kom idag!

När jag kom hem från avlutnings träffen av kursen så hade ett paket från min mans mamma till mig kommit. Jag viste att det skulle vara frön och det var det 2st minidrivhus med jord och frön tillhörande lådorna. Den ena med frön för olika sorders luktärter(ärtor), Bijou , Giant Wave, Spencer mix och den andra olika blommor för en hängkorg. Swan River Dasy, Lobelia Sapphire, Petunia Balcony, Nasturtium. Jag har nu sått dem och håller tummarna att det blir något av dom.

Sedan så fick jag några påsar:
Gaillardia ”Goblin”, Chrysanthemum ”Rainbow”, Foxglove excelsior mixed, Verbena sparkles mixed. Får se om jag hinner så alla!!

Kommentera

